Smakebit på søndag: «Båten» av Nam Le

båtenPå søndager kan ein finne ei fin samling med smakebiter frå ulike bøker på bloggen Flukten fra virkeligheten. Min smakebit kjem frå ei novellesamling med tittelen Båten. Forfattaren, Nam Le, er fødd i Vietnam og oppvaksen i Australia. Familien kom til Australia som båtflyktningar, og Nam Le utdanna seg etterkvart til advokat. Seinare flytta han til USA for å bli forfattar, og i dag bur han i Frankrike. Novellene gjenspeglar den internasjonale bakgrunnen til forfattaren, og hentar handlinga si frå så ulike miljø som slummen i Colombia, småbyliv i Australia og ein vietnamesisk flyktningebåt. I følgje ein artikkel i Aftenposten så er Nam Le ein av dei mest interessante, unge stemmene i verdenslitteraturen akkurat no.

Foreløpig har eg berre lese dei to første novellene i samlinga, men eg liker veldig godt det eg har lese så langt. Smakebiten kjem frå novella Cartagena, og vi møter ungguten Ron i eit slumstrøk i Colombia:

utdrag båten

Nam Le debuterte med novellesamlinga Båten i 2008, og den kom ut på norsk i 2014 på Gyldendal. Boka er oversatt til norsk av Mona Lange. Mitt eksemplar ebok, lånt på biblioteket.

Du kan lese meir om denne novellesamlinga på bloggen Meldingar til massane.

About Frøken Vims

Lærar & vestlending. Fotballmamma. Vimsekopp. Periodelesehest og periodebloggar. Glad i å lese fantasy og science fiction, morsomme bøker og romantiske bøker, serier og Nobelprisvinnarar, feelgoodbøker eller tåreperser. Til og med krim ein sjeldan gong. Les barne- og ungdomsbøker med egne barn og med elevane mine. Kan kontaktast på vims@live.no
Dette innlegget vart posta under Lyrikk og noveller, Smakebit på søndag og merkt , , , . Bokmerk permalenkja.

10 Responses to Smakebit på søndag: «Båten» av Nam Le

  1. astridterese seier:

    Det hørtes ut som en veldig fin novellesamling, jeg må absolutt ta en titt på den. Jeg er glad i noveller, de er lette å lese mellom alt annet 🙂 Ønsker deg en riktig fin søndag!

  2. Har denna bok i bokhyllan. Blev sugen på att läsa den efter din smakbit. Ha en bra söndag!

  3. Monika seier:

    Denna har jag faktiskt på min nyfiken-på lista 🙂 Noveller är bra att ta till ibland.

  4. Denne har jeg lst om før, og hatt lyst til å lese. Takk for påminnelsen og fin smakebit! Ønsekr deg en glad søndag 🙂

  5. Anita Ness seier:

    Virker som en interessant samling. Takk for smakebiten.:)

  6. Noveller är inte riktigt min grej, även om den här inte verkar dum. Tack för smakbiten.

  7. Intressant. Tack för smakbiten. Ha en fin kväll.

  8. Anna seier:

    Låter intressant – och vackert omslag är det också! Tack för smakebit 🙂

  9. Lene seier:

    Takk for smakebiten. Jeg har begynt å få sansen for novellesamlinger

  10. Marika seier:

    Åh, den här vill jag läsa. Tack för smakbiten!

Legg att eit svar

